EN OPPDATERING PÅ KJÆRLIGHETSLIVET

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg får daglig spørsmål om hvordan det går med meg etter bruddet jeg gikk i gjennom for snart 4 måneder siden. Jeg har jo også lovet dere en video der jeg forteller om opplevelsen min og hvor jeg dele erfaringer og tips! Det skal jeg selvfølgelig gjøre, men av enkelte årsaker har jeg valgt å utsette videoen (litt av hensyn til andre). Jeg er veldig sikker på at det kommer en video om kjærlighet i nærmeste fremtid, som jeg håper kan bli en bitte liten støtte og hjelp til dere som har gått eller går igjennom et brudd nå. Det er naturligvis ingen fasit, men jeg kan jo snakke fra erfaring. Jeg har jo også lært mye om meg selv etter bruddet og jeg vet hvilke verdier jeg nå skal legge til grunne i et nytt potensielt forhold.

Jeg har det i hvert fall veldig bra om dagen. Det er så rart å tenke på at jeg for noen måneder siden var helt sønderknust og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var lange netter med liten søvn og mye tårer. Jeg kom flere dager med hovne øyelokk på skolen og satt med en konstant klump i magen. Nå sitter jeg her og føler meg super! Jeg har de siste månedene kost meg masse med venner og kommet enda  nærmere de! Jeg har både vært på jobb i PARIIIIIS og på en koselig familietur til København. En spennede shoot var jeg også på forrige helg og jeg gleder meg masse til høsten og hva den har å by på dette året! Nå er jeg i hvert fall superklar for sommerferie og gleder meg til lange, varme sommerkvelden med venninnene mine! Kanskje en liten sommerflørt også😏😂 Jeg gleder meg til solkysset hud, små fregner på nesa og solbleket hår!

Solen har tittet frem mellom skyene de siste dagen og jeg prøver å komme meg ut i det fine været så ofte som jeg kan! Det bare gjør meg så glad. Elsker å kjenne varmen fra solen i ansiktet og lukten av springende blomster overalt! 

 

2 kommentarer
    1. Så godt å høre jennie!! Ser veldig fram til videoen, og føler virkelig jeg trenger den nå! Går gjennom et brudd med min kjæreste jeg var sammen med 1,5 og vil veldig gjerne vite hvordan du stråler sånn som du gjør, tross omstendighetene❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg