DET KRIBLER I MAGEN!

Hei folkens!

Tenk at det er lille julaften!!! Tiden har gått så utrolig fort og jeg pakket inn siste gaven nå!  Det har vært litt lite tid til å glede seg til julen denne måneden med tanke på at det har vært så mye jobb og skole, men i dag kjenner jeg skikkelig på kriblingen i magen! Jeg gleder meg skikkelig til i morgen, klarer nesten ikke vente. Jeg gleder meg til å stå opp og se på juleprogrammer på tv med familien, til å pynte meg,  til å spise en deilig julemiddag med familien, til alle samles rundt treet og ser på hverandre mens vi åpner gavene våre og til de siste episodene av kalenderne som har gått på TV den siste måneden. Litt rart å tenke på at etter i morgen er julefeiringen over og det er et helt år til neste. Så mye styr, jobb og stress i 24 dager, før den så  plutselig er over. Jeg ser frem til å nyte morgendagen og tilbringe tid med de jeg er glad i. Det er jo det julen handler om<3

God jul til dere alle!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg