DERFOR ELSKER JEG…

Hei folkens!

Sommeren er omtrent halvveis. Jeg har hatt en uke hjemme i Norge og snart setter jeg snuta mot Østerrike for å besøke familien min. Denne uken hjemme har vært HEEERLIG. Det har skjedd så mye bra og gøy at det nesten føles som jeg har vært hjemme i to uker, ikke bare en. Norge er fantastisk om sommeren. Jeg gleder meg til Østerrike, men kommer definitvit til å savne venner og den norske sommeren. Dette er noen ting jeg elsker ved sommeren, spesielt i Norge.

 Lange lyse sommerkvelder

 

Venner ved min side

 

 Tid til å bli enda bedre kjent med folk og få nære venner

 

 Kveldsbad

 

 Solnedganger

 Spise ute

 

 Latterkramper

 

 Impulsivitet

 

 Fregner og solkysset hud

 

 Musikk, musikk, musikk som setter stemningen

 

 Saltvannshår «beach hair»

 

 Klokka kan «kastes» Jeg har vært ute til etter siste buss har gått og vandret til første buss samtidig med at solen titter opp

 

 Trening ute. Gratis, deilig og morsomt

 

Tid og lyst til å lese en god eller spennende bok. Ikke at man må lese og i tillegg at det er i skolebøker.

 

 Lære seg noe nytt. Tid til å lære noen nye grep på gitar, sette seg inn i noe en syns er interessant.

Hva liker du med sommeren?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg