BEHIND THE SCENES!

Reklame | Biotherm

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! For meg var det første dag tilbake på skolen etter en helt uforglemmelig tur til Paris med Biotherm. Jeg var litt nervøs, fordi jeg skulle ha fagsamtale i dag og jeg måtte øve meg helt ferdig før turen til Paris. Fagsamtalen gikk faktisk veldig bra og det gir meg motivasjon, fordi jeg vet at jeg klarer både jobb og skole samtidig.

Jeg kom hjem i går kveld og  det var utrolig godt å legge seg. Gårsdagen i Paris var helt fantastisk og jeg gleder meg så enormt til å redigere vloggen fra turen! Jeg har litt skole jeg må få gjort denne uka, men skal  begynne å redigere så fort jeg får tid. Gårsdagen begynte med en deilig frokost på hotellet i godt selskap med de andre jentene jeg var i Paris i sammen med. Jeg fikk faktisk sove lenger enn hva jeg gjør til hverdags, fordi jeg slapp å sminke meg. Vi forlot hotellet klokken 08.00 og dro av gårde på shoot. Location var helt AMAZING, alt var gjennomtenkt og gjennomført ned til minste detalj.

Hele grunnen til at jeg ble invitert med til Paris var lansering av deres nye Aqua Super Consentrates serie med 3 ulike hudprodukter. De har alle ulike oppgaver på huden og er laget spesielt for oss mellom 17 og 24 år. Det er utrolig viktig at vi med ung hud tar vare på den fra tidlig alder av. Uansett hvor ren eller uren hud man har er det viktig vaske ansiktet godt morgen og spesielt kveld. Det å tilføre huden fuktighet er også utrolig viktig. Uansett om du bruker mye sminke eller ikke, er det viktig å rense huden fordi luften vi beveger oss i til hverdags kan være fylt med forurensing, bakterier og støv. Jeg klarer ikke gå til sengs uten å vaske ansiktet mitt og smøre den inn med fuktighetskrem. Anbefaler dere alle å få en slags rutine på det, så holder huden deres seg friskere lenger.

Vi lagde småfilmer for hvert av produktene i serien og tok flere bilder. Sminken min denne dagen var en slags “No makeup makeup look”, fordi det skulle se ut som jeg hadde på så lite som mulig. Huden min skulle skinne igjennom og gløden fra produktene var hovedfokuset. Etter noen morsomme timer på shoot takket vi for oss og dro videre på lunsj. Deretter tittet vi rundt i byen noen timer før vi tok farvel med Paris og dro til flyplassen. Resten av turen hjem gikk veldig fint og jeg la meg til å sove så fort som mulig.

Det var en del om gårsdagen! Her er litt bilder❤️

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg