BARE MEG…HVA NÅ?

Hei folkens

Jennie her, det er meg og bare meg. Uvant og rar følelse, men litt god også…om jeg kjenner skikkelig godt etter. For det har ikke gått så himla lang tid siden alt føltes vondt og håpløst og jeg plutselig stod alene. Når man er i et forhold blir man fort omtalt i flertall. Jeg var blitt “Jennie og Thomas”. Folk skrev “couple goals” under bildene våre. Der han var var jeg og der jeg var var han. I hvert fall helt til han begynte på skole i Lillehammer. Vi var sammen i snaue 2 år og nå er jeg «bare» MEG. Jeg er meg og skal tenke på meg. For noen uker siden trodde jeg at jeg skulle komme til å trenge enormt med tid til å sørge, alt føltes håpløst. Nettene var lange og jeg gråt meg som regel i søvn, utenom de dagene jeg var for sliten til det. Nå er jeg nesten redd for at jeg kommer til å gå på en smell en dag, fordi det går så overraskende bra med meg.

De sist ukene har jeg blitt kjent med fantastiske nye mennesker, vært på hyttetur, i bursdager, i Gøteborg, jeg har spilt inn videoer, redigert videoer, planlagt noe veldig kult og planlegger noe enda kulere (kommer tilbake til det siste) Jeg blir glad av helt enkle ting som at sola skinner, og noen smågodtbiter midt i uka. Jeg trener mer, noe som gir meg energi. Jeg var faktisk på treningssenteret mandagen etter hytteturen på Norefjell. På Norefjell hadde jeg jo gått på ski og trent yoga hele helgen. Det føles godt å ta vare på meg selv og ikke bli tatt vare på. Jeg føler meg sterk og jeg er stolt av meg selv. Dagene går for det meste greit og færre og færre kvelder er tunge.

 

“L o o k   a t   t h e   b r i g h t   s i d e”

Spørsmål fra dere tikker inn om dagen. Alt fra spørsmål om bruddet og hva som egentlig skjedde til ønsker om tips til å komme seg videre etter et brudd. Etter å nok en gang ha delt noe veldig personlig, ser jeg at jeg ikke er alene. Det finnes så mange der ute som har gått og går igjennom det samme som meg akkurat nå. Brudd kommer i så mange former og fasonger, men smerten i etterkant er nok mer lik. Jeg har litt lyst til å lage en video, dersom dere ønsker det. En video der jeg forteller om min opplevelse og hva jeg har gjort i ettertid. Kanskje det kan hjelpe noen, kanskje noen kan hjelpe meg, kanskje vi kan hjelp hverandre. Hva tenker dere?

Varme tanker fra meg til deg❤️

13 kommentarer

Siste innlegg