ANGRER IKKE ETT SEKUND!

Reklame | Vitamin Well

Hei folkens!

Nå ligger jeg på sofaen hjemme og holder nesten på å sovne. Kroppen er litt sliten etter en helg på Norefjell med de flotteste folka fra Vitamin Well. Jeg var så heldig og ble invitert på en jenteweekend der oppe med noen av ambassadørene deres. Vi var totalt 8 jenter som dro oppover på fredag ettermiddag og jeg skal innrømme at jeg var veldig spent og litt nervøs. Jeg kjente ingen på forhånd og turen kom ganske brått på. Allikevel takket jeg gledelig ja og kastet meg ut i det. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg ble med! Alle jentene var såååå hyggelige og jeg ble tatt supergodt i mot.

Planen for helgen var å gå på ski, gjøre litt yoga og sist med ikke minst ha det skikkelig koselig. Vi koste oss i hytta med spill på kvelden og dagene ble fylt med aktiviteter og moro. I går ble det hele to yogatimer på meg og to ski turer. Jeg hadde min tredje skitur for helgen i dag før vi dro der i fra. Så utrolig morsomt, men veldig slitsom. Yoga var faktisk mye tyngre enn jeg trodde, så jeg fikk meg virkelig noen skikkelige treningsøkter. Dagene for meg varte dermed fra 07.00 på morgenen til 01.00 på natta. Nå er jeg supertrøtt og gleder meg masse til å sove om noen få timer❤️

 

Her kommer noen bilder fra en fantastisk helg med Vitamin Well!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg