ANGRER IKKE ET SEKUND!

Reklame |

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har sittet hjemme og redigert videoen fra bursdagsfeiringen min som var på torsdag! Jeg har ikke skrevet noe om bursdagen her på bloggen i ettertid, så måtte bare gjøre det før jeg poster videoen i morgen. Jeg er fremdeles i sjokk etter feiringen! Den kunne ikke vært bedre og menneskene kunne ikke vært skjønnere. Alle var så utrolig modige som stilte opp i bursdagen til en person de aldri har møtt og der de ikke kjente noen! Det er sykt tøft! Vi hadde en super feiring med deilig mat, dessert, quiz og blitzbox!  Bursdagen fant sted på Albert Bistro på Aker Brygge og de var så snille og fikset alt av deilig mat og drikk. Festlige ting stod for de vakre ballongene som tok seg svært god ut i lokalet! Jeg angrer ikke et sekund på å ha kommet på denne ideen og jeg er sååååå glad for at jeg gjennomførte det! Gleder meg til å poste videoen i morgen! Den får meg alltid til å smile!

Noen knips fra dagen! Det kommer mer i morgen!

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Åå det så superhyggelig ut! Dette fortjente du virkelig ❤️ Forresten, hvor er kjolen din fra? den var nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg