ALT OM MITT HÅR, HVORDAN JEG KRØLLER DET + MER!!!

Hei!

Noen av de mest stilte spørsmålene jeg får er er “Hvordan får du så lang hår?”, “Hvordan krøller du håret ditt?”, “Bruker du noen spesielle produkter?” osv osv. Jeg lagde derfor en video hvor  jeg svarer på alle  spørsmålene deres! Dette er kun hva jeg gjør, du MÅ ikke gjøre det på denne måten:-) I videoen viser jeg også mange ulike frisyrer, som du kanskje kan få litt inspirasjon fra!  Jeg håper  i hvert fall at dere liker videoen! Gi den en tommel opp og abonner gjerne på kanalen min, så hadde jeg blitt superduper glad!

 

Videoen er på engelsk fordi mange av mine ikke-norske følgerne ønsket en video som dette. Da snakker jeg det internajsonale språket engelsk som de fleste kan eller forstår litt av❤️


Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg