JULEINSPOOOOO

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har prøvd å være litt produktiv, så jeg har filmet, tatt bilder og gjort litt skolearbeid. I dag filmet jeg en sminkelook som passer fint til for eksempel julebord eller ball. Antrekket jeg har på meg under er noe veldig enkelt og fint som jeg lett kunne brukt på en sammenkomst med venner før jul eller et julebord. Jeg tenker at jeg fremover på bloggen kan poste litt inspirasjon til juleantrekk og julesminke. Jeg er ingen proff naturligvis, men tenkte at det kunne vært gøy<3 Hva tenker dere?

Dette antrekket er satt sammen av en penbukse fra BIKBOK og en svart, stram crop top fra GINA. Med noen smykker, et par til ringer og noen større øredobber hadde dette blitt superstilig og et antrekk jeg lett kunne gått med på julebord<3 

Processed with VSCO with a4 preset

Klem Jennie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg