TENK OM VI IKKE HADDE RUKKET DET!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super snart på uken! Det har i hvert fall jeg. Den har vært helt annerledes fra hva den pleier å være, men på en positiv måte! Jeg befinner meg for tiden i Tyskland, noe dere sikkert har fått med dere på instagrammen min. Jeg har delt masse bilder og stories. Klassen min og jeg reiste på søndag, men vi var på et tidspunkt trodde vi at vi ikke kom til å rekke flyet. Vi kom oss fint inn til Oslo, men det var full togstans i sentrum. Vi kom oss dermed ikke til flyplassen. Det var fult kaos og vi ble slengt i taxier og busser som skulle ta oss tip flyplassen. Vi rakk det heldigvis og vi kom oss trygt til Hamburg.

I går hadde vi en hel dag i den flotte byen! Vi hadde alt fra undervisning og oppgaver til shopping og tour i byen! Jeg er virkelig imponert over Hamburg og vil definitivt tilbake! Vi avsluttet den fine dagen med en felles middag, før vi dro til hotellet og pakket koffertene våre. I dag dro vi tidlig fra Hamburg for å rekke et tog som tok oss ut fra sentrum. Vi befinner oss nå et stykke fra Hamburg og skal de siste dagene bo og jobbe med tyske elever på et felles prosjekt! Det er veldig nytt, men også veldig spennende!