BYE BYE NORWAY! HELLO…..

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har bare gjort meg klar for avreise i morgen og slappet av her hjemme. Jeg har så vidt nevnt det her på bloggen et par ganger at jeg reiser bort denne helgen.  Jeg er så heldig og får reise på en Tysklandstur med tysk-klassen min! Vi søkte om stipend i fjor og vi var så heldige og fikk søknaden innvilget. Vi skal jobbe på et fellesprosjekt med en skoleklasse i Tyskland og reisen vår begynner allerede i morgen. I morgen og frem til tirsdag skal vi oppholde oss i Hamburg, før vi så reiser litt ut av byen og bor i hver vår vertsfamilie og jobber på dette felles prosjektet. Det er alt jeg kommer til  å si nå om reisen, men om du vil få med deg noen knips fra turen så kan du følge meg på instagram @JENNIEFASHION

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg