HVOR ER DET FRA?

\annonse

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Det er endelig fredag og jeg har gledet meg masse til helgen. I dag skal jeg møte Thomas, det er bursdag i morgen og på søndag skal jeg på brunsj!😍

I dag tenkte jeg å poste nok et « hvor er der fra» innlegg! Det er ikke veldig mye nytt siden sist og mye har jeg svart på i tidligere innlegg, men folk spør anyways haha❤ Noen av plaggene har jeg tidligere fått, derfor er innlegget markert med annonse.

JAKKE: URBAN // BUKSE: JUICY COUTURE // HÅRBØYLE: GLITTER

GENSER: HOLZWEILER

BUKSE: MONKI // GENSER: LMTD

GENSER: BIKBOK // BUKSE: DR.DENIM

SKJERF: HOLZWEILER

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg