MUKBANG IN THE MAKING

Hei folkens!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har kost meg masse i dag og spesielt i går! I går var jeg på klassetur i Oslo og etter det møtte jeg Bahare fordi vi hadde planer om å filme en mukbang! Jeg har alltid ønsket å filme en mukbang og endelig har jeg gjort det. Vi satt å spise og snakke i totalt 45 min, såååå den må jeg klippe ned en del haha! Den kommer nok i løpet av neste uke! Her er noen knips<3

 

Nå har Thomas kommet på besøk, noe som er superkoselig! Det er faktisk 2 uker siden jeg så han sist!
Klem Jennie

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Såå koselig. Gledes til mukbang!! Forresten, hvilken størrelse har du i den lilla fleecegenseren fra Junkyard?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg