FEELING YELLOW TODAY

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Instagram-feeden min blir sakte med sikkert mer gul om dagen, nå  som de vakre høstfargene endelig er her. Instagrammen min lever litt sitt eget liv for tiden. Jeg har ikke noe fast filter jeg bruker. Jeg fikser litt på lys og farger og så legger jeg som regel på en dusty look! Flere har spurt om en video der jeg viser hvordan jeg redigerer bildene mine og hvilke apper jeg har. Er det noe dere ønsker?

Denne sangen elsker jeg og passer perfekt på gule dager som denne<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg