SEES SNART IGJEN

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har nå kommet meg hjem etter en helt fantastisk høstferie med min kjære<3 Det var som sagt 3 uker siden vi sist så hverandre. Jeg var der fra onsdag til i dag og tiden den gikk veldig fort. Vi har kost oss masse i sofaen med serier, vi har gått masse i byen og på tur, vi har vært i bursdag og vi fikk middagsbesøk på fredagen av familien min. Kunne ikke hatt en mer fantastisk ferie.  Det var trist å dra i dag og vi vet ikke ennå når vi sees igjen. Jeg gleder meg i hvert fall masse til neste gang. Lillesøstra mi sa at vi ikke måtte si ha det i dag, fordi det var så trist. Si heller “sees snart igjen”. Den er jeg veldig enig i:-)

Processed with VSCO with b1 preset

Flere av dere avslutter ferien nå som meg, så masse lykke til på skole/jobb i morgen. Til dere som begynner ferien nå, kos dere masse og slapp av<3

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg