SER DU HVA SOM ER NYTT?

Hei folkens!

Jeg har kommet meg opp til Thomas i Lillehammer..endelig! Har ikke sett han på over 3 uker, og det er ganske lenge i kjærestetid hihi! Jeg tok toget på ettermiddagen i går og fikk med meg den flotte solnedgangen. Jeg liker veldig godt å ta tog. Det er så avslappende! Jeg setter som regel på noe musikk på ørene og ser ut på landskapet<3 Han møtte meg på togstasjonen og det ble netflix og sushi i leiligheten hans. “Vår” nye serie er HOW I MET YOUR MOTHER. 

Nå er Thomas på skolen og jeg sitter inne og jobber med et skoleprosjekt som skal bli ferdig i løpet av ferien. Ute er det overskyet og på dager som dette passer det perfekt å sitte inne med en kopp te og se på en serie eller youtubevideoer. Jeg vet ikke om dere har sett det, men jeg har rydda litt opp i youtubekanalen min! Jeg har lagd spillelister, så dere lettere kan finne frem til videoer dere ønsker å se. 

SLIK SER DET ALTSÅ UT NÅ<3

Om du også har en slik dag som meg, hvor du bare sitter inne og vil se på youtube, sjekk gjerne ut kanalen min<3

Klikk HER for å komme til den!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg