HVOR ER DET FRA?

Reklame |

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg kjørte en liten Q&A på instagram i stad og overraskende mange ønsket et nytt “Hvor er det fra”  innlegg! Utrolig koselig og kult at dere liker de innleggene, spesielt fordi jeg liker å skrive dem. Noen av plaggene er fra tidligere samarbeid, så innlegget er derfor markert med annonse. Dette er antrekk og plagg jeg går med fordi jeg liker det<3 

Genseren er fra H&M og skjørtet er fra Gina<3 Genseren er ca et år gammel, mens skjørtet er kjøpt i sommer. 

Genseren er fra et merke som heter CHOSEN; Buksa er fra Gina; Jakke fra Junkyard og sko fra Kari Traa. 

Husker ikke merke på genseren, men vet at jeg kjøpte den på Urban for noen år siden. 

Hatt fra Brixton<3

Skjorte fra Zara og bukse fra Gina<3

Solbriller, øredobber, strikk: Vet ikke

Bronzer og lepomade: Sephora

Smykke: H&M 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg