HJELP MEG

Hei folkens!

Nå er jeg endelig ferdig med prøver før ferien og har egentlig fri! I ferien skal jeg besøke Thomas og det gleder jeg meg veldig til! Reiser ikke med en gang, så tenker jeg kan bruke ferien til å filme i hvert fall en video eller to. Jeg vil gjerne vite hva dere ønsker å se på youtubekanalen min for å utvikle den enda mer! Jeg spurte følgerne mine på instagram og mange av tipsene likte jeg godt. Noen av ideene som kom vet jeg at jeg ikke ønsker å lage en video på, for eksempel en “What I eat in a day”. For meg blir det feil å lage en slik video, men jeg kan heller lage en bakevideo, lunch ideas eller noe annet i den duren. Jeg ønsker bare ikke feil fokus i videoene mine<3 

Jeg plukket ut disse ideene fra instagram og du kan gjerne legge igjen en kommentar på hva du ønsker. Hjelp meg litt her haha! Dette var de mest populære på instagram!

1. Denne videoen har jeg hatt sykt lyst til å lage. Jeg må bare finne tid til å planlegge den og få tid. Har vært vanskelig oppi all skole, men digger ideen<3

2. Vlogs var det utrolig mange som vil ha. Vil du?

3. Girltalk ønsket mange. Har ikke sett så mange slike videoer selv, så kom gjerne med temaer jeg kan snakke om. Dersom jeg ønsker å lage en slik video, så vet jeg hva dere vil høre om:-)

4. Denne må jeg bare få gjort! Leeeenge siden min forrige og mye har endret seg<3

5. Har faktisk hatt sykt lyst til å lage en mukbang, og helst med noen. Det er et mål å få til haha! Kanskje en kombo av mukbang og girltalk?

6.  God ide!!!

7. Har lenge ønsket å lage en storytime, men kommer ikke på noe å fortelle haha. Jeg har en ganske flau hendelse som skjedde på Gran Canaria for noen år siden men…

 

Fortsett å komme med tips! Dette er bare de mest spurte som jeg plukket ut fra instagram, men kom gjerne med mer!

Klem Jennie

 

1 kommentar
    1. Hadde vært gøy å sett reagerer til jenter eller at du leser litt av manusene fra jenter (vis du fortsatt har dem da)❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg