JEG FANT EN HUND

Reklame | Junkyard

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har kost meg litt ute i sola i dag, men også sittet mye inne og øvd til prøve. Jeg har en del tester og prøver i flere fag til uka,  dette fordi lærerne ønsker å gi oss en vurdering før høstferien. Har hatt noen skriveøkter på skolen, men ellers er det ikke så mye lekser og jobb. Jeg har tatt meg en liten pause i fra arbeidet nå og skal straks ut på tur med en liten og søt hund. På vei hjem fra skolen her om dagen fant jeg en hund som hadde gått seg bort. Eieren svarte ikke på telefonen så jeg tok hunden med meg hjem og eieren ringte opp etter kort tid. Vi fikk lekt litt med hunden før den ble henta og både søsteren min og jeg får lov til å gå tur med den! Gleder meg!

Dagen outfit hihi! Veldig enkelt og chill. Holzweiler hettegenser og en superkul bukse fra Junkyard //HER

Klem Jennie

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg