3 OBSESSIONS

Hei folkens

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag og koser dere inne i mens stormen uler utenfor. I dag tenkte jeg å dele noen av mine “obsessions” med dere. Dette er ting jeg på en måte er litt svak for. Jeg syns det enten er super fint, kult og jeg får ikke nok av det haha!

1. HVITE SNEAKERS

Bare skroll dere igjennom instagrammen min og du finner hvite sneakers over alt! Det verste er at jeg gjerne kunne hatt et par til! Det passer jo til alt og det finne så mange styles! Det er safe og ser drit bra ut haha!

2. HULL I ØRA!

Dette kan være såååå fint om man holder det classy og enkelt. Jeg har selv en del hull i øra og går og gleder meg til de nyeste har grodd skikkelig, så jeg kan bytte de ut. Elsker å søke rundt og finne inspirasjon. 

3. TEKOPPER

Jeg får virkelig ikke nok av søte te og kaffekopper! 

Hva er dine obsessions?

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg