MINNE FRA DA JEG VAR LITEN

// reklame – inneholder annonselink

Hei folkens!
Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg med å filme to videoer som kommer om ikke så lenge. Jeg har faktisk tre videoer på lur nå. En kommer den 17. september, andre kommer ca en uke etter det og den tredje kommer 7 dager etter det igjen<3 

Etter å ha filmet/jobbet dro jeg på en tur ned til standa/brygga og fisket med mamma, pappa, lillebror og bestefar. Har sååå mange gode minner fra fisketurer med fammen og spesielt bestefar fra da jeg var en liten jente. Det ble dessverre ingen fisk, men jeg koste meg sikkelig allikevel. Mamma og pappa var crazy nok til å bade i tillegg. Nå har vi kommet oss hjem, spist middag og nå skal det spilles litt før vi skal se på SKAL VI DANSE i kveld. 

GENSER //HER 

Håper de får den inn igjen,  så det bare å følge med!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg