LILLESØSTER SIN DAG!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Min har egentlig være veldig grei, men jeg er supersliten. Det har jo vært fult hus hele forrige uke, konfirmasjonsforberedelser og tjo og hei. Haha! Feiring var i hvert fall helt fantastisk og jeg koste meg helt sykt. Det virket som konfirmanten også koste seg masse. Det er alltid så hyggelig å samle familien, både de fra Norge og de fra Østerrike. Talen klarte jeg å holde, med en liten pause midt i. Jeg gråt, men det gikk så fint. Jeg hadde jo mine nærmeste der, så en sa en vits, alle lo, og jeg fortsatte med talen min. 

Emilie Marí var helt nydelig i bunaden sin. Nå matcher vi endelig. Vi har samme bunad, bare ulike farger. Vi har begge fått mange spørsmål om bunadene våre. Begge har Rogaldansbunaden med Jelsamønster. Vi kunne velge mellom å ha Follo, Oslo eller Rogaland fordi vi har slekt derifra. Vi gikk for Rogaland begge to<3

Det var god mat, gode kaker og godt selskap. Kunne ikke blitt bedre!

Her er noen knips fra konfen<3 

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Haha hei, jeg trodde du ikke skulle gråte… neida det høres så hyggelig ut, ha en fortsatt god kveld❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg