DIGGER HAN SÅ SYKT!

Hei folkens!

I dag tenkte jeg å dele mine favorittlåter med dere. Eller…det er egentlig både Thomas og mine favorittlåter. De har gått på repeat når vi er sammen og vi synger og koser oss. Alle sangene er av John Mayer! De siste månedene har jeg BARE hørt på han! Fyflate for en dyktig artist! Digger han så sykt! Jeg skal ikke si så mye annet en det haha!

MINE TOPP 7 SANGER ATM: 

Slow Dancing in a Burning Room

Your Body is a Wonderland

Gravity 

 Something Like Olivia

 Still Feel Like Your Man

 Waiting On The World To Change

 Emoji Of A Wave

Har du noen sangtips?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg