FØRSTE SKOLEDAG VAR…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Min dag har vært helt grei egentlig. Jeg har vært litt deppa, med tanke på at jeg hadde første skoledag i dag etter en lang og deilig sommer. Det har regna og vært kaldt og jeg har ikke vært like heldig med den nye timeplanen som med fjorårets. I fjor sluttet jeg tidlig 3 dager i uken, nå bare en dag. Det er nok en tilvenningssak og jeg må bare bli vant med det, fordi det er slik det blir. Dette året blir ikke likt som i fjor. Jeg har mange nye lærere, ikke samme kontakt lærer, nye elever i klassen og nye fag, så dette semesteret byr på forandring. Det er både morsomt og spennende, men litt skummelt i begynnelsen. 

Jeg syns også at det er litt dritt at sommeren er over, men prøver å finne et eller annet som kan motivere meg litt allikevel. Etter sommeren kommer jo den nydelige høsten og jeg kan endelig kle meg i varme og gode gensere, drikke te, tenne stearinglys (eller mine elektriske lys som jeg har på rommet, fordi jeg ikke får lov til å ha levende lys der) og jeg kan kose meg inne med serier når det blir mørkt ute så tidlig. 

Jeg håper at alle som hadde første skoledag i dag koste seg! Det må kanskje være ekstra spennende for dere som går fra barneskolen til ungdomsskolen og ungdomsskolen til videregående. Jeg husker så godt første skoledag for et år siden. Det var mange nye inntrykk, mennesker og følelser, men etter et par uker hadde jeg satt meg til tro med slik det var. Første året på VGs var veldig bra og jeg er spent på hva dette året bringer<3

Hvilket trinn begynner/har du begynt i?

Stor klem fra Jennie

10 kommentarer
    1. Æ begynner på mandag i 10ende. Grue mæ egt, men håpe æ kommer mæ greit gjennom d. Ønsk mæ lykke til 😅

    2. Idag var min første dag på videregående og jeg var veldig nervøs. Heldigvis gikk det veldig greit! Vi måtte velge om vi skulle ha P eller T matte, hvilken valgte du?

    3. Hei jeg er ferdig på skolen, begynner å jobbe som lærling nå, begynner til mandag. tenkt å bli kokk. det blir spennende å gøy. men jeg gruer meg litt også, det er blir en ny etappe i livet 🙂

    4. Hei<3
      Jeg begynte i niende. Det var ganske spennende første skole dag, men var ganske likt som når jeg gikk i åttende:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg