Hvordan jeg redigerer bildene mine!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! De mest stilte spørsmålene på instagrammen min for tiden er «Hvor er det fra?» og «Hvordan redigerer du bildene dine?». Det siste spørsmålet overrasket meg litt første gangen jeg fikk det, fordi jeg personlig syns jeg ikke at feeden min er typisk «inspo». Feeden min har et variert innhold og jeg prøver så godt jeg kan å holde den litt ryddig i hvert fall. Jeg liker feeden min sånn den er, rett og slett fordi den viser så mange sider av meg. Meg med sminke, uten sminke, meg med de jeg er glad i og steder jeg besøker og liker. Jeg vil si at å legge ut mellom 1-3 bilder daglig er ganske mye, og da er det litt vanskelig at alt skal passe sammen. For min del går det fint. Det viktigste for meg er at brukeren min er ærlig, gøyal og morsom å følge med på❤

 

Jeg kommer nok ikke til å vise dere AKKURAT hvordan jeg redigere bildene mine. Først og fremst fordi jeg redigere alle bildene mine litt forskjellig. Det er ikke slik at ET filter passer til hvert et bilde (for min del). Derfor bruker jeg appen «Lightroom» til å redigere litt på lyset og fargene i bilde. Jeg gjør det mer blått om det trengs eller lysere om det trengs. Noen ganger velger jeg å bruke et filter, andre ganger ikke. Jeg liker filtrene på VSCO og INSTASIZE. Noen ganger legger jeg på et filter slik at bilde får en gammel følelse. Det ser nesten litt slitt ut. Sååå mange av dere har spurt om det❤Appen jeg bruker for å få den støvete looken er Afterlight!

Hva tenker du om feeden min? Hvordan er din feed?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Hei Jennie!
      Bare lurte på hvordan du gjør hudfargen din så «tydelig» på bilder, jeg vet ikke helt om d ga mening, men man ser tydelig fargene i alle bildene dine. Jeg redigerer selv i lightroom for å forsterke fargene, jeg forstår ikke helt hvordan du gjør dette med huden din haha.
      Lurer også på hva du gjør for å få bildet lyst men samtidig sterke farger
      Takk for svar, klem

    2. Thea: Hei Thea! For å få fargene mer tydelig i bildene mine reduserer jeg highlights. Om du vil at fargene skal bli enda klarere og sterkere drar du opp saturation/vibrance <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg