KJENDISKAMPEN MED MADS HANSEN, M&M, RANDULLE…!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg sitter hjemme og har nettopp filmet en video som kommer ut om få dager. Nå ser jeg etter bilder og klipp fra gårsdagen som jeg kanskje ikke har fått med meg. I går spilte jeg som sagt kjendiskampen på Norway Cup!!! Altså, for en morsom og spennende dag! Jeg hadde ingen anelse om hvem jeg kom til å være på lag med før i går og jeg gikk rundt med sommerfugler i magen lenge før vi skulle spille. Sammen med familien min dro jeg opp på sletta,  og backstage møtte jeg flere kjente fjes. Jeg hilste på mange hyggelige mennesker og møtte andre jeg ikke hadde sett på lenge. Jeg fikk en egen drakt, sko og leggskinn og følte meg ganske kul egentlig haha! 

Jeg var på lag PLAN, der Mads Hansen og Trine Skei Grande var trenere! Begge to var superhyggelige og stemningen på laget var på topp! Vi gikk så ut på banen og varmet opp før kampen begynte. Flere av dere var kanskje på sletta, mens noen så kampen på TV. Kampen var utrolig morsom og jeg koste meg masse! Dessverre tapte laget jeg var på, men det gikk så fint. Vi hadde det alt for gøy til å tenkte for mye på det. Flere har spurt hvor de kan se kampen i etterkant og jeg tror det eneste stedet er tv2 sumo. 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hva syntes du om alt som skjer med Mads Hansen og de andre influenserne? Var han grei i virkeligheten? For han virker okke grei over nett! Fikk sett kjendiskampen på TV, og storkoste meg! Håper du har hatt en fin og og koser deg enda mer resten av dagen! Love❤️

    2. Anonym: Ønsker ikke å snakke så mye om disse “kranglene”. Møtte Mads for første gang i går og han var en skikkelig hyggelig kar, full av energi og engasjement:-) Likte han veldig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg