HVA VIL DERE HA?

Hei folkens!

Nå er det ikke lenge til jeg reiser på ferie! Jeg gleder meg utrolig masse og jeg kjenner at det blir deilig å komme seg litt vekk. Jeg var jo på Sørlandet for et par dager siden og bare det var ufattelig deilig. Denne sommeren hadde det ikke vært noe problem å bare være her hjemme Norge. Bare den lille turen sørover fikk meg til å ville oppleve mer, fordi Norge er virkelig nydelig. Syden blir jo helt fantastisk da, og jeg føler meg veldig heldig. I dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å pakke og finne frem ting, kjøpt inn det siste jeg trenger for turen og tatt et par pauser med lek og moro oppi pakkestyret.

Jeg tenkte egentlig å høre med dere hva slags videoer dere ønsker i fra meg når jeg er på tur. Jeg tenker selvfølgelig å filme litt når jeg er der nede, og jeg må nesten se ann på dagene hva jeg får tid til. Vil dere bare ha en stor “inspo” video fra hele turen med bare musikk og ingen snakking eller vil dere ha typ vlogs som jeg poster hver tredje dag? Jeg har også veldig lyst til å filme en “summer makeup” video når jeg er der nede etter at jeg har fått litt farge. De siste dagene har jeg ikke brukt så mye sminke egentlig, men når jeg først gjør det går jeg for en veldig lett look der fokuset er sommergløden. Hva tenker dere? Skriv gjerne en kommentar her på bloggen, så skal jeg se hva jeg får til<3<3<3

Klem Jennie

 

18 kommentarer

Siste innlegg