En liten dose inspirasjon💛

Hei folkens!

Jeg følte at det var på tide med et nytt shoutout-innlegg for noen bruker jeg liker godt på Instagram. Jeg har gjort et par slike innlegg før og det så ut til at flere likte de. Brukerene jeg deler i dag er alle ganske forskjellige og jeg får ulik type inspirasjon fra dem alle! Her er de!

Nummer en er Maddie som jeg har fulgt en stund. Hun legger ut bilder fra hverdagen sin. Alt fra bilder med venner, familie og kjæreste til outfits og makeup! Digger at hun er aktiv og deler hele sin hverdagen med mye ulikt innhold. Blir mer inspirert til å gjøre det selv!💛

Next up er Hanna som jeg ble kjent med på reisen min med Instax til Sverige. Jeg elsker brukeren hennes fylt med masse fashion! DIGGER stilen hennes!💛

Siste ut er Ellen, som er en vegansk mor som deler masse fristende veganske retter med følgerne sine! Jeg er ikke vegansk, men familien min har noen kjøttfrie dager i uka og rettene hennes får det til å krible i magen min haha!💛

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg