SOMMER OG SKOLEFRIIII

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg hjemme med søsknene mine og vi har spilt spill og lekt masse. På dagen spiller vi bordtennis, spikeball og dart før vi som regel tar en tur ned på standa og hopper i sjøen! Slik går nå dagene og jeg koser meg masse! Jeg passer på å få i meg nok vann og jeg spiser masse forfriskende frukt og saftis er et MUST i denne varmen. Solkrem er også viktig om man vil ta vare på huden sin<3  VM har jeg også kost meg med og det er morsomt når hele fammen samler jeg foran TV-en og er skikkelig med. 

Nå er det ikke mange dager til jeg reiser og jeg har fått flere spørsmål om jeg kan lage en “pakk med meg” video! Det kan jeg selvfølgelig prøve å få gjort og jeg skal også prøve å få ut noen vlogs når jeg er på tur! Thomas er så snill og låner bort gopro-kameraet sitt,  så jeg håper på noen kule “shots” hihi. 

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg