ENDELIG FERIE!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg! Det har i hvert fall jeg! Fredag var siste skoledag og den varte I bare 2 timer! Etter en kort skoledag dro jeg hjem og filmet en del av en video som snart kommer ut på kanalen min, før jeg så dro til Oslo og møtte Thomas. Vi dro ut og spise med familien hans på Sørenga, før vi dro til Rådhusplassen for å få med oss VG-lista!!! Jeg ble litt skuffa over at det var flere sanger jeg aldri hadde hørt før, med tanke på at det heter VG-lista TOPP 20. Noen av sangene kunne jeg selvfølgelig og jeg sang vel høyest da Julie Bergan stod på scenen og Mads Hansen. Da det nærmet seg slutten bestemte vi oss ganske spontant for å dra på kino, så etter VG-lista dro vi og så “Ocean`s 8”. Jeg har sett alle de tidligere filmene og liker dem alle veldig godt. 

I går tuslet jeg rundt i byen og shoppet litt før jeg dro hjem og feiret Sankthans med venner og familie! I dag har jeg filmet og redigert hele dagen! Jeg tuller faktisk ikke. Jeg håper på å bli ferdig i dag!

Hvordan har din helg vært?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg