STOCKHOOOOOOOLM!!!

Reklame | instax

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Det har i hvert fall jeg, fordi jeg kom ikke opp i muntlig eksamen! Åhhh jeg er så lettet og glad. Nå har jeg egentlig sommerferie. Jeg har verken skole i morgen eller på torsdag, og fredag skal jeg bare være der 2 timer for en liten avslutning. Fordi jeg ikke kom opp, fikk jeg dermed tid til å gjøre ferdig vloggen fra torsdagen og fredagen. 

Jeg var så heldig og fikk reiste til Stockholm med Instax 14-15. juni! Det var er superkoselig opplevelse og jeg snekret sammen denne vloggen etter den morsomme turen. Håper dere liker den! 

Jeg vil også minne dere på GIVEAWAYEN jeg har gående på instagram! Sjekk den ut og bli med i trekningen! 

 

Klem Jennie

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg