FÅTT DEG PÅ HJERNEN!

//annonse

Hei folkens!

I går kom Emma Gunnarsen (Søstra til Marcus og Martinus) ut med en ny låt og jeg syns det er en skikkelig hit! Den heter “fått deg på hjernen” og jeg har fått den helt på hjernen haha! Jeg har seff lagt den til i sommerlista mi på Spotify of det syns jeg du også burde gjøre. Videoen er også supersøt og fargerik! JEG DIGGER DET!

SJEKK DEN UT!!!

Jeg var så heldig og fikk møte Emma for en liten stund siden og vi snakket masse om sangen og hun fortalte meg om et konsept hun hadde kommet opp med i forbindelse med låten! Konseptet går ut på å lakke neglene dine i fargene gul, blå, grønn, lilla, og rød fra tommelen og utover. Hver farge representerer noe fint og viktig. Hun fortalte meg at gul står for snill, blå står for omtenksom, grønn står for tøff, lilla står for modig og rød står for kul. Hun sa at det å være modig handler om å stå opp for andre og si i fra dersom noen ikke har det bra. Snill det handler om å ta folk imot med åpne armer og inkludere alle. Det var et superhyggelig møte og hun gledet seg masse til at låten skulle komme ut. Ikke minst gleder hun seg til å synge på Norway cup! Hun håper at så mange som mulig, både gutter og jenter, lakker neglene som henne! 

Hun var supersøt og lakket neglene mine for meg! 

1 kommentar
    1. Hvor er den svarte genser du hadde på deg i innlegget fra 23 mai, du la også bilde ut på Instagram (svart genser med shorts)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg