STOCKHOLM!!!

//annonse

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en flott dag! Jeg har kost meg masse i Stockholm i dag og skal fortsette å kose meg her helt til i morgen. Noen fikk det kanskje med seg på instagrammen min! Jeg er her på et event med @instaxnorge som har har lansert er nytt polaroidkamera og det er suuuuper fint! Jeg tok flyet i dag klokken 9.30 ish og var allerede i Stockholm 45 min senere. Jeg rekker dessverre ikke fortelle så mye om dagen nå, fordi vi straks skal ut og spise. Programmet er tettpakket og jeg har vlogget utrolig masse av det. Videoen vil selvfølgelig komme ut på YouTubekanalen min!

Kort oppsummert har jeg og en gjeng andre youtubere hengt i et studio i dag, der har vi blitt sminket, stylet og fotografert! Slenger med noen bilder, men det vil definitivt komme mer!

Jeg kommer også til å kjøre en konkurranse på instagrammen min senere, så følg med!💛

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg