WAITING FOR LOVE

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skoledagen min var den mest avslappende på utrolig lang tid. Vi jobbet faktisk ingenting, jeg gjentar, ingenting. Vi satt og så på film hele dagen, noe som var ganske så greit. Det er typisk at det blir noen slike dager mot skoleslutt fordi lærerne er ferdig med pensum. Ellers i dag har jeg bare slappet av og skrevet ferdig den siste innleveringen min før standpunktkarakterene settes. Utrolig deilig! Som sagt er det en liten sannsynlighet for at jeg kommer opp i muntlig, men vi krysser fingrene for at jeg ikke gjør det. 

I dag var det slutt på det varme været og det merket jeg skikkelig godt i hele dag. Jeg kan ikke gå i shorts og t-skjorte lenger, men skal ikke klage etter å ha hatt noen så flotte og varme dager. Det skal faktisk bli litt varmere igjen, men ikke like ekstremt som det har vært. I tillegg skal det regne litt mer fremover, men det skal ikke ødelegge for sommerfølelsen. Her er to sanger jeg liker veldig godt, og som jeg definitivt skal legge til i sommerlista mi!

 

Tror Du Att Han Bryr Sig – av Benjamin Ingrosso

 

Waiting For Love / Venter På Kjærligheten

Har du noen sangtips?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Disse slår aldri feil! :
      Somebody – chainsmokers
      Panic – L Devine
      Worthy of you – Plested
      Lie – NF
      Lucid dreams – juice WRLD
      Stay the night – Xuitcasecity
      Alone, Soarin,3:15 – Bazzi
      All girls are the same – juice WRLD
      I still wait for you – XYLØ
      Aha, finnes mange fine sanger i verden atm🤩

    2. Mind – Scarlet Pleasure
      vacation – Travelle
      Running Deep – Amanda Delara
      Myself – Bazzi
      sex money feelings die – Lykke Li
      Mood – Charlie Hanson

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg