TUSENFRYD + MØT THOMAS OG MEG!

Hei folkens! 

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg masse på tusenfryd med familien i fint været, men skikkelig sliten har jeg blitt. Når du går rundt i så sterk sol lenge er det lett å bli sliten. Vi var der i ca 3 1/2 – 4 timer og det var mer enn nok. Tusen takk til alle dere søte snuppene som kom bort til meg i dag! Nå har vi kommet oss hjem og vi har spist en deilig middag ute på terrassen. Jeg skal straks ut å ta noen bilder og så skal det slappes av. 

I går var jeg faktisk ikke på skolen. Fordi det er så mange eksamener, blir alle rom opptatt. Vi fikk derfor oppgaver å gjøre hjemme, noe jeg rakk å gjøre før jeg turet inn til byen for litt jobb. Deretter tok jeg turen til Thomas der det ble grillings og spill hele kvelden. Med dager som disse kommer det til å gå fryktelig fort til sommerferien. Nå er det bare 27 dager igjen!!! 

Processed with VSCO with a5 preset

HELT TIL SLUTT VIL JEG BARE INFORMERE OM AT DU NÅ HAR MULIGHET TIL Å MØTE THOMAS OG MEG NESTE HELG! SJEKK UT BILDET MITT PÅ INSTAGRAM!

 

Kommer du?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg