JA, DET GÅR BRA MED MEG

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har vært på skolen, noe som ikke var så veldig gøy, men jeg kom meg igjennom det. Vi har så utrolig mange pågående prosjekter i flere fag og det er skikkelig slitsomt. Skoledagene føles derfor lenger og jeg blir ganske sliten fordi hodet jobber hele tiden. Gårsdagen var derfor en perfekt avbrekk fra skolehverdagen. Thomas og jeg dro inn på et møte i byen i går etter at jeg hadde vært på skolen. Jeg kan ikke si noe helt ennå, men dere vil få vite hva møtet gikk ut på om noen få dager. Gleder meg masse til å fortelle det!

Etter et koselig møte med hyggelige mennesker tok vi oss en tur til Thomas og la i fra oss et par ting, før vi tok oss en laaaang sykkeltur igjennom Oslo. Jeg postet ganske mye i går på instastory, så flere fikk kanskje et glimt av hvordan det var. Været var helt perfekt, det var varmt og ikke minst, skikkelig koselig! Vi syklet i et par timer til sammen og det føltes virkelig som om det var sommer.

Vi syklet såpass lenge at vi måtte bytte sykkel et par ganger. Jeg har nemlig sånn bysykkel abonnement og da kan du sykle 45 min med en sykkel før du må bytte. Om du overstiger prisen må du betale mer. Da vi skulle bytte sykkel den siste gangen var jeg litt klumsete og mistet sykkelen på beinet mitt. Et eller annet skrapte opp litt av låret mitt og jeg valgte selvfølgelig å legge det ut på story haha! Fikk litt dm´s fra folk som spurte hva som hadde skjedd og om jeg hadde det bra. Hihi! Dere er veldig søte som tenkte på meg. Ikke noe annet skjedde et at klumsete meg skrapte meg på noe skarpt. 

Vi tok oss så en tur på butikken og kjøpte litt kveldsmat før vi dro hjem og hadde en rolig avslutning på kvelden med digg mat og litt TV. 

Processed with VSCO with a5 preset

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. You should watch Shadowhunters on Netflix, hulu or freeform! The show is so amazing with lots of lgbt rep and groundbreaking topics are discussed in a classy matter! i love this show so much, and i am sure you will love it to <3 the show is currently on it's 3rd season, go binge it! :)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg