FOR EN LANGHELG<3<3<3

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag. Det kom ikke noe innlegg i går ettersom at vi fikk besøk av familie vi ellers ikke ser så ofte som vi ønsker. Vi dro heller ikke hjem fra Kragerø før i dag så gårsdagen koste vi oss masse der nede.Vi tok flere turer til byen og til standa  og det ble derfor flere is på oss også hihi. Vi satt ute på terrassen og nøt det fine været og vi hadde en nydelig middag. Mot kvelden ble det litt spill og litt film. Gårsdagen var kort oppsummert veeeeedlig koselig!. Vi tok kvelden relativt tidlig fordi vi måtte pakke litt og dusje. Vi dro der i fra i dag tidlig og var allerede hjemme klokken 13.00 etter en tre timers kjøretur. Vi slapp dermed unna køen som naturligvis kommer litt senere når alle skal hjem fra hytter og besøk. 

Litt etter at vi hadde kommet hjem kom Thomas over! Vi har spist deilig grillmat ute, spilte spikeball og dratt opp på en slette og spilt kubb. Alt i alt en super langhelg og nå skal kvelden nytes med film før det er skole igjen i morgen!

HER ER ET LITE BILDERAS FRA GÅRSDAGEN<3

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg der du gir oss tips på hvordan man kan forberede seg til eksamen. Jeg har kommet opp i norsk skriftlig (10 klasse) og jeg gruer meg skikkelig til eksamen. Har du noen tips på hvordan man kan gjøre det bra? (Dette er ikke relatert til innlegget ditt men jeg håper fortsatt at du kunne svare meg)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg