FØRSTE GANGEN

 

annonse / invitert på event 

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg startet dagen med engelsktentamen og nå sitter jeg hjemme og gjør meg klar for å dra til byen. Jeg var i byen i går også på et morsomt event, og dere som følger meg på instagram fikk det nok med dere. @ByBiehl som jeg har jobbet en del med lanserte i går sitt nye smykket og i den sammenheng hadde jeg blitt invitert på tea party! Jeg har alltid hatt lyst til å bli invitert på det og i går var første gangen hihi! Jeg elsker smykkene deres og det er jo en av grunnene til at jeg fremdeles driver samarbeid med de. Jeg dro dit med mamma og vi var de første som kom og siste som dro. Det var inegn der vi kjente fra før av, men endte opp med å ha en superhyggelig kveld med mange av de som var der. Alle sammen var skikkelig hyggelig og det var helt klart et av de koseligste eventene jeg noen gang har vært på.

Her er noen bilder jeg knipset med mobilen<3<3<3

Jeg hadde mine egne initialer ( JS) fra før av så jeg fikk Thomas (Alexander) sine<3

Har du noen gang var på tea party?

Klem jennie

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg