HVOR ER DET FRA???

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har kost dere masse i dag! Jeg har bare ligget inne og slappet av, noe jeg virkelig trengte. I morgen skal jeg på et spennende event etter skolen og et annet et på fredag. Disse dagene har jeg også terminprøver, som jeg gleder meg helt sykt til å bli ferdig med. 

Det er på tide med et nytt innlegg her på bloggen hvor jeg sier hvor ting er fra. Får egentlig spørsmål om hva jeg har på meg under alle bildene jeg legger ut, selvom bare 1/4 av plagget synes hihi. Veldig koselig da at flere av dere liker det jeg går i. I dag svarer jeg for tre “antrekk” jeg har lagt ut i så langt denne uka og slutten av forrige. 

 

Denne jumpsuiten har jeg fått maaaaange spørsmål om. Den er fra BikBok og jeg kjøpte den i fjor. Tror faktisk at jeg la ut et bilde av den for ca et år siden. 

Next up is this t-shirt! Den er fra Holzweier. Den er ikke på nett eller i butikk ennå, men kommer til høsten<3

Til slutt er det denne treningstightsen som jeg faktisk fikk låne av søstra mi. Jeg har en tights fra samme merke som er helt grønn. Merket er i hvert fall “WE ARE FIT” og vi fikk de til jul begge to. 

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg