NYTT OG SPENNENDE:-)

 

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag<3 Jeg har kost meg i sola og gårsdagen var vel litt ekstra fin. Jeg dro inn til Oslo for å møte Thomas igjen. Vi er begge to utrolig glad for at det er så fint vær og prøver derfor å være ute så mye som mulig når det er soooool. Vi gikk fra Solli til Sørenga som faktisk er et lite stykke for dere som ikke vet hvor det er. Vi tenkte å teste ut en ny restaurant på Sørenga og det var veldig velykka. Satte oss inne fordi det blåste litt, men gjorde det rett ved et stooooort vindu så sola skinte inn. Jeg har “cravet” sjømat i flere dager og da jeg så at de hadde mye av det på menyen ble jeg skikkelig glad. Spiser det ikke så ofte, men har gjort det på enkelte ferier osv. Det smakte skikkelig sommer. Vi satt og koste oss i flere timer. Bare snakket og hygget oss. Veldig glad for at vi valgte å teste ut noe nytt. Nytt er alltid spennende;-)

Processed with VSCO with a4 preset

I morgen er planen å trene litt og gjøre litt skolearbeid. Nesteuke begynner vi med sluttprøver og jeg skal ha tentamen i flere fag. Til uka er det fremmedspråk og engelsk og uka etter der vet jeg at vi har matte. Det er litt stressende, men også litt deilig at den tiden har kommet. Jeg blir alltid litt nervøs når vi skal ha viktige prøver, men det er deilig å bli ferdig med de. I tillegg nærmer vi oss sommeren med stormskritt. Jippi! Bare 55 dager igjen og det er inkluder fridager og helger!

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Omg!! Jeg sitter og ser på «Dude» på netflix nå, og jeg trodde seriøst at thomas var med i den. But here u go, dobbeltgjengeren til thomas heter Austin Butler! Og det verste er at i filmen så heter han Thomas!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg