FANGIRL

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har vært på skolen og etter det dro jeg for å trene. Føltes utrolig godt, spesielt etter å ha dusja og hoppet inn i kosetøy etter en ganske så hard økt. Har sagt det før, men sier det igjen. Jeg må ha musikk når jeg løper på mølla. Ikke når jeg løper ute alen, men på mølla blir det bare for kjedelig å ikke høre på noe. Jeg deler av og til litt av min favorittmusikk med dere og jeg tenkte å dele et par låter i dag! Hører på disse sangene når jeg trener, er på bussen, på skolen, hjemme….hele tiden egentlig. 

1. I Wanna Know – feat. Bea Miller

Jeg har faktisk møtt “Bea Miller” tilbake i 2015. Her er meg på 14 som fangirler litt hih!

2. Say Love – James TW

3. In My Blood – Shawn Mendes 

Hva er din favorittsang for øyeblikket?

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. “I wanna know” og “in my blood” er bare to av mine favorittsanger også atm. Digger også:
      All the way – Glenn Travis
      Chateau – Blackbear
      Bad at love – Halsey
      No pressure – Mugisho
      Tid for å gå – Sval
      Delicate – Taylor Swift
      Miss you – Louis Tomlinson
      Always you – YVR
      Drink about – Seeb
      Honest/Beautiful/Sober/Mine – Bazzi
      + mange fler, hahah. Men disse er eelsk!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg