BARE 65 DAGER IGJEN…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superfin dag! Jeg har prøvd å være produktiv siden jeg kom hjem fra skolen i dag og det må jeg si at jeg har vært. Har øvd til presentasjon i morgen, gjort lekser, ryddet og vasket litt og så har jeg jobbet litt. Nå sitter jeg med macen og blogger før jeg slenger meg i sofaen med en bok jeg må ha lest ferdig og analysert til fredag hehe. Selv om jeg har litt å gjøre stopper det meg ikke fra å ta en liten pause og gjøre noe jeg liker, som å søke rundt på “inspo” bilder! Hihi! Viktig å ta en pause i arbeidet man driver med en gang i blant. Om jeg sitter for lenge med en oppgave ender jeg bare opp med å bli skikkelig sliten og oppgitt. Da er jeg lite produktiv. Derfor slår jeg meg ned med en episode av en serie jeg liker, ser en morsom video på youtube eller søker på litt sommerinspo som jeg har gjort nå. Det er faktisk bare 65 dager igjen til ferien og det er inkludert helger og fridager, som vil si at det er enda færre skoledager.  Frem til sommeren nå er det mange terminprøver og selvfølgelig eksamenstrekk mot slutten av skoleåret. Det er bare 20% som kommer opp, så jeg krysser fingrene for at jeg ikke gjør det haha! 

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg