Helt grønn

Hei folkens

I dag får vel de aller fleste av dere påskeferie/spring breake, nå har hele familien min noen dager fri i hvert fall. Her hvor jeg bor er det fantastisk vær for tiden. Riktig nok litt i kaldeste laget etter min smak, men det er så herlig å se sola. Dessuten har dagene også blitt mye lysere og ettersom vi stilte klokka frem en time i helgen, også så er det jo mye lenger lyst om kvelden. Jeg håper så inderlig at våren er like om hjøret. Mars er jo en vårmåned og klokken viser sommertid. Jeg er supergira på å “kaste” vekk boblejakker og kunne sykle til skolen. En annen ting som er et sikkert vårtegn er lysten på spreke farger i garderoben. Denne genseren falt jeg pladask for og jeg gleder meg til det blir så fint vær at man nettopp bare kan gå i en slik genser og la jakka bli igjen hjemme. 

Dere som “kjenner” meg litt vet jo at jeg stort sett bor i hettegensere og jeg syns det er kult å finne noe litt annerledes en gang i blant. 

Hva er din favoritt vårfarge?

Klem Jennie 

Processed with VSCO with b1 preset

4 kommentarer
    1. Er en plastic paddy. Altså elsker Irland og irer og da Emerald Green
      Så digger den genseren og deg. 😎😎

    2. Kjempe fin hettegenser! Jeg gleder meg også til varmt vær og sol. Det blir så deilig å sleppe den varme jakken og kunne bruke lettere sko<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg