DEN PERFEKTE FEEDEN?

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Jeg har kost meg masse i helgen som flere av dere kanskje har fått med dere her på bloggen, men også gjennom instastoryen min! Har blitt ganske aktiv der den siste tiden og oppdaterer daglig! I tillegg legger jeg ut bilder hver dag på profilen min og jeg vil si at det er mye variasjon hihi. Spurte dere nemlig på insta hva dere ville ha mer av og det var mange ønsker. Alt fra natur til outfits og fra venner til selfies! Det har jeg vel greid ganske bra de siste dagene og jeg liker feeden min mer når det er litt variasjon. Ikke bare selfies eller bare natur. Ettersom at jeg oppdaterer så ofte blir det vanskelig å legge ut bilder til den “perfekte” feeden der alt passer sammen, men det er ikke det jeg ønsker heller. Vil si min feed passer meg<3 Jeg liker å legge ut masse bilder og oppdaterer dere så ofte som jeg kan! Jeg håper det er det dere også liker! 

 

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Elsket feeden. Den var syykt goals.
      Ta gjerne en titt på min blogg. Har nettop startet
      kristinags.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg