SYKT DIGG!

Hei folkens! 

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Endelig er jeg ferdig med prøver og presentasjoner for denne uka og har bare en prøve neste uke før ferien! Denne uka har vært ganske så hektisk, men jeg har kommet meg fint igjennom den og det føles godt! 

I går var vel den beste dagen denne uka så langt! Sola skinte og det var faktisk ganske varmt. Haha! Det utnyttet jeg og tok på meg et lett og luftig antrekk. Endelig slapp jeg å slenge på meg den store anorakken min. La ut bilde av antrekket på instagram og fikk mange spørsmål om hvor de forskjellige plaggene var fra. Jakka er fra Urban og buksa er vel fra BikBok. Kjøpte buksa og jakka i høst tenker jeg, så vet ikke om de fortsatt er i butikk. Da har jeg i hvert fall sagt det. Super komfortabelt og kult antrekk. 

Ikke bare deilig vær som fikk meg i et godt humør, men Thomas hadde også muligheten til å besøke meg! Jeg dro på et spennende møte i byen etter skolen og da det var over tok jeg båten med Thomas tilbake til Nesodden. Vi koste oss med taco på en onsdag og en veldig spennende serie! Altså en sykt digg dag!

Nå gleder jeg meg masse til helg! Skal til byen og filme noen videoer til youtuben min med en jeg tror dere vet hvem er. Så blir det mer tid med Thomas. Hihi! 

 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hvor er kule buksene fra som du har på deg når du skal på teater? De som er vide og har blomstermønster på seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg