SKAL JEG TA EN TATOVERING?

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag så langt! Jeg har brukt en liten del av min på å skrive undertekst til en video jeg har filmet på engelsk! Hadde aldri gjort det før, men fikk det forklart og det var faktisk ganske lett. Det tok bare ganske lang tid haha! Jeg skal prøve å tekste de videoene jeg gjør på engelsk for dere som vil det, men jeg vil selvfølgelig lage norske videoer også! Har filmet noen som jeg skal begynne å redigere på allerede i dag! Her er i hvert fall dagens video, så håper jeg at dere liker den! 

 

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Du har tidligere skrevet at du slet en del med uren hud og kviser, så jeg lurer derfor på om du kan fortelle litt om hvordan du ble kvitt dette, i og med at du har så fin hud i dag:) Hadde satt pris på noen gode tips<3

    2. Anonym: Jeg kommer til å lage både norske og engelske videoer, men tekstet den ene engelske fordi noen ville at jeg skulle gjøre det. Mye lettere for meg å tekste til norsk enn til engelsk<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg