DRØMMENDE MANDAG

Hei folkens!

Skolen har startet og jeg finner motivasjon i tanken på at det snart er ferie igjen og at det “bare” er 116 dager igjen til det er sommerferie. Egentlig en god stund til, men vi har kommet oss ganske langt inn i det nye året og det har faktisk gått veldig fort. Vi er straks i mars! Jeg har kost med på pinterest i dag med digg musikk i bakgrunnen fra en liste søstra mi har slått sammen. Jeg slo sammen noen av bildene jeg likte og lagde noen collager. Jeg drømmer meg virkelig vekk i disse bildene. Jeg har sååå lyst til å ta slike bilder til sommeren. Haha! Får se hva det blir til! Jeg håper på å få vlogget litt i sommer i hvert fall. Jeg vil ta dere med på hva enn jeg ender opp med å finne på<3

 

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. En ting du kunne ha blitt bedre på, er å svare på spørsmål i kommentarfeltet :\ har spurt så mange ganger om flere ting, og kommentaren blir godkjent men får aldri svar! <3 love

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg