PUSTEN STREKKER IKKE TIL

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg startet dagen og vinterferien med en tur på ski. Det var ikke en kosetur, men ment som en treningsøkt.Ski passet da veldig godt med tanke på at det er en av de tyngste sportene jeg noen gang har drevet med. Det var faktisk 2 gangen på 2 år jeg har gått på langrenn, men trente det fast før og gikk skirenn hver onsdag da jeg var yngre. Jeg har derfor litt av teknikken inne fremdeles. Dere kan selvfølgelig være uenig med meg, men ski er skikkelig hardt spør du meg. Melkesyra som svir som bare det når du går opp de tunge og bratte bakkene, ørene som svir og pusten som ikke strekker til. Det tar ikke bare på deg fysisk men også psykisk. Jeg må i hvert fall stadig vekk minne meg på at dette klarer jeg og at jeg ikke må gi opp. Da jeg konkurrerte var det noe jeg måtte gjøre. Langrenn er ikke som en lagsport der du kan støtte deg på andre spillere, spesielt når du er litt syk eller har litt vondt. I ski må du stole på deg og din egen styrke. Det var veldig godt å gå i dag og jeg var stolt etter å ha skøytet 7km i variert terreng. Ellers i dag har jeg slappet av, sendt litt mails og bestilt en spatur på Thomas og meg nå i ferien! Det blir skikkelig kos!

Slenger med et intervju jeg så kom ut i dag! I januar (tror jeg det var) ble jeg intervjuet av det svenke bladet GIRL IT som jeg er sikker på at flere av dere har hørt om. Alle svarene mine er oversatt til svensk, men jeg tror dere norskefølgere også vil forstå en del. Det var ganske morsomt å lese over svarene mine på svensk faktisk ahah. 

KLIKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL SAKEN<3

Hvilken sport syns du er skikkelig hard og tøtt? ( Som du har prøvd ut.) 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Haha, så enig! Som ivrilig og flink skigårer når jeg var i barn og tenårene, og når jeg tok på skiene noen år senere i voksen alder – det er tuuuungt, og slitsomt :p Nei, all creed til de som driver med konkurranse-ski altså, haha!

    2. Jeg syntes RG er ganske hardt, man trener 2-3 timer i hverdagen og 5 timer i helgen😓men langrenn er også ganske hardt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg