FØRSTE VALENTINE MED T

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Ble ikke noe blogginnlegg i går dessverre, men det var en grunn til det. Som de fleste av dere sikkert fikk med dere var det Valentines i går og jeg har jo faktisk fått meg kjæreste haha. Det ble derfor til at jeg dro inn til byen for å møte Thomas. Han hadde lagt noen planer for oss som jeg ikke hadde fått vite om, så det var spennende å gå igjennom byen uten å vite hvor jeg skulle hihi! Min skjønne gutt hadde bestilt spa til oss og vi hadde noen avslappende timer med blant annet bading, badestue, kos og en liten “nap” hihi! Det var så deilig og avslappende at jeg duppet av i en halvtime. Etter noen skikkelig deilige timer på spa tuslet vi hjem og fikset oss for kvelden før vi dro ut og spiste på en syyykt kul og fin restaurant som heter Sumo. Vi delte et brett med sushi og til dessert delte vi også noe digg. Vi satt der i flere timer, snakket, spiste, lo og koste oss. Det ble ganske seint da vi bestemte oss for å dra hjem og det tok ikke lang tid før vi la oss til å sove, men før vi gjorde det tok vi noen bilder hihi! Jeg måtte jo å skolen i dag så det ble 07.15 båten fra Oslo til Nesodden på meg. Det var egentlig ganske deilig å ta båten så tidlig, blant annet fordi det var så få på båten,  jeg kunne slappe av litt og så gjorde jeg unna litt jobb på macen. Turen varte ikke mer en 23 min, men føltes lenger hih!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Jeg drar straks på trening og er klar for siste skoledagen før ferie! Gleder meg!

Klem Jennie

7 kommentarer

Siste innlegg