TAKKNEMLIG

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag/morsdag/fastelaven og bare en helt super helg. Jeg har kost meg masse med familien og tante som er på besøk, jeg har vært i bursdag og i dag var det full fest med kake og boller hihi. Nå er jeg klar for en nye skoleuke og når den er ferdig er det endelig friiiiiii! Jeg vet om hele 3 innleveringer som skal være ferdig i løpet av uka noe som er litt stressende med tanke på at jeg også skal få tid til å trene og tid til å møte Thomas på valentines! Haha dette er faktisk min første valentine med kjæreste og det syns jeg er skikkelig koselig! Det er faktisk over et år siden vi var på vår første “date” hihi. Får “tusenvis” av spørsmål om når vi ble sammen så svarer her nok engang. Vi ble sammen den 21.april i fjor, altså vi har vært offisielt kjærester i ca 9,5 måneder. Elsker han bare mer og mer for hver dag som går. Noen har nemlig spurt om hvordan det går mellom oss, og det går helt fantastisk!

Dagen i dag startet med frokost, gaver og kort til mamsen. Merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å skrive kort til noen man er glad i fordi jeg føler at alt mulig bra om den personen allerede er sagt. Jeg setter utrolig stor pris på moren min og jeg kunne ikke takket nok for at hun ble akkurrat min mor. I feel blessed<3 Etter frokost gikk vi søndagstur noe som var veldig forfriskende, så ble det middag litt senere. Nå har vi nettopp spist boller og kake og jeg kjenner at jeg er god og mett<3 Det er i tillegg siste dag til tante og oppholdet hennes skal avsluttes med spillkveld. Vi spiller alltid spill sammen, spesielt når vi er i Østerrike på ferie!

Husk å følg meg på instagram om du ikke gjør det ennå!

Klem Jennie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg